BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, June 16, 2009

Next station----> P.E.N.A.N.G


wah...kembaraku selepas ini akan naik ke utara lagi.... ingat kan dapat ke bahagian selatan sikit...ape-ape pun alhamdulillah. Ada hikmahnya tu bila tutor menetapkan aku akan berkhidmat and berpraktikal kat hospital pulau pinang. Macam-macam cerita aku dengar tentang hospital pulau pinang ni...nak tak nak aku harus ke depan..jangan pandang belakang. Mampu ke? huhuhu.... Harap-harap aku tabah lah kat sane kan...dan aku berharap agar di kurniakan dietician baik-baik macam kat hospital taiping ni. Baik in term of willing nak mengajar student yang kurang dan cetek ilmu pengetahuan ni...x marah-marah student. huhu...xbest nye kene marah....dan lagi x bestnye kalau ade perasaan yang x best kat tempat aku berpraktikal nanti. Nanti g keje pun rasa tension je.... harap dapat belajar banyak kat sane. INSYAALLAH.

permudah kan urusan ku Ya Allah.... Kau jua lah Yang Maha Mengetahui yang telah berlaku, sedang berlaku dan akan berlaku... aku bertawakkal kepada Mu Ya Allah...amin2..

p/s: doakan aku ye kawan-kawan.baru lah tau rasa hidup berdagang di negeri orang macam mane. teringat pesan ayah. baru along faham...huhu

4 comments:

Farahanani Amhazali said...

wah.. kembara mu ke utara.. aku lak ke timur..
first Kelantan.. Then terengganu lak..
hohoho

baLQis Zafira said...

wah..mu pon naik atas lagi...
wah pasni jupe budk ganu pulok la mu ye..
kne tukar slang la g sane..hehe...
naseb pas kt penang ni aku kt seremban...
miss my hometown..hehe

kakna said...

gambate fyra...bg booster kt fyra soh die kuat semangat..chaiyok!!

baLQis Zafira said...

haha..chaiyok! mekacih kakna...korang la sumber semangat aku..hehe

Followers

Rapuh-Opick